duminică, 26 iunie 2016

Luna iunie, luna dezastrelor

In sfarsit a venit caldura, o data cu ea au venit multe modificari , in ultimii ani parca anotimurile sau schimbat tot mai mult, inca de la inceputul luni au tot fost ploi destul de serioase la noi in oras, care au adus chiar si grindina, piatra destul de mare, care mi-au stricat izolatia de pe casa, din loc in loc sunt numai gauri in izolatie.
Am luat decizia de a schimba izolatia de la capat, deoarece era destul de afectata si am ales de data asta un polistiren expandat de 100 mm, putin mai gros decat ce aveam initial.
Aici am gasit tot ce am avut nevoie pentru a inlocui izolatia, de la dibluri de fixare, coltare de aluminiu cu plasa, adeziv pentru termoizolatie, plasa din fibra de sticla
Am dat comanda si intr-un timp foarte scurt au ajuns toate acasa la noi, asa am economisit foarte mult timp pe care il pierdeam prin magazine deoarece se intampla de foarte multe ori sa nu gasesti tot ce ai nevoie in acelasi magazin. Livrarea se face aproximativ in 2-3 zile, comenzile se fac direct pe site, sau telefonic de luni pana sambata.
Placi din polistiren expandat cu porozitate deschisa, cu dimensiuni utile de 1000x500 mm, cu o suprafata utila de 0.5 m patrati, are o rezistenta la compresiune tasare de 2% R = 3 t /m patrat, iar conductivitatea termica de caldura este de 040 W/ mK



Placile de polistiren sunt ambalate la baxuri de cate 5 bucati, adica un bax are  2.5 mp, cu o grosime de 100 mm, volumul unui pachet este de 0.25 mc.
Pe langa produse pentru termoizolatii gasiti si multe alte lucruri pentru casa, aici gasesti polistiren expandat sau si extrudat, chiar si vata minerala de sticla dar di vata minerala bazaltica atat pentru exterior cat si pentru interior.


Va recomand cu incredere acest depozit online.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu