duminică, 26 iunie 2016

Vreau sa am casa mea

Anul 2016 este un an plin de realizari, este anul in care ne-am unit sufletele, ne-am casatorit, dupa cativa ani de relatie a venit vremea sa fiu sotia lui. Am asteptat aceasta clipa foarte mult, in sfarsit visul meu a devenit realitate, apoi au urmat iar mici vise sa devina realitate, printre care sa avem si locul nostru.
A venit momentul ca dupa nunta sa ne alegem un apartament, un cuibusor de nebunii doar al nostru, unde nu ne poate deranja nimeni. Am tot cautat un apartament care sa ne placa la amandoi, am gasit multe apartamente superbe dar din pacate erau mult prea scumpe pentru bugetul nostru. Pana la urma am gasit un apartament cu 3 camera, intr-o zona foarte frumoasa, destul de aproape de parcuri si zone de joaca pentru copii, cu gradinite, scoli in apropiere si aproape de servici. Singurul dezavantaj a fost ca trebuia reamenajata baia. Intr-un fel m-am bucurat deoarece asa am aranjat-o pe placul nostru.
Am tot cautat pe internet cateva ideii de cum am putea sa o aranjam, dupa ce ne-am facut o idee am trecut la treaba, stiam de la o prietena foarte buna ca si-a comandat de pe internet de la un depozit online foarte multe lucruri utile pentru casa, de la jucarii pana la electice si electocasnice, a fost foarte multumita de ce si-a comandat si mi-au placut ca au dat dovada de seriozitate si calitate la produse.

Nu am mai stat pe ganduri si am dat si noi comanda de mobilier baietotul sa fie pe placul nostru, in baie trebuie sa ne simtim cat mai confortabil , sa fim relaxati.
Vreau sa va arat si voua ce am ales:

Un dulap baza suspensat Paris


O oglinda cu iluminare


Iar pentru a doua baie, fiind mai mica am ales acest mobilier, simplu dar frumos.


Imi place sa ma simt cat mai confortabil dupa o zi obositoare la servici nu imi doresc decat o baie plina de relaxare, si de aceea prefer ca baile sa nu fie aglomerate.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu