duminică, 26 iunie 2016

De unde am luat obiectele sanitare?

Dupa cum va ziceam inainte , acum ceva timp ne-am luat un aparatament iar baia a trebuit reamenajata in totalitate. Dupa ce am montat gresia si faianta am zugravit tavanul cu vopsea lavabila alba, a fost destul de munca deoarece nu am avut meseriasi, am preferat sa facem noi totul ca sa mai economisim niste bani, asta deoarece sotul se pricepe, dezavantajul a fost ca a durat mai mult timp pentru ca lucra doar seara  dupa servic, dar macar asa cu banii care trebuia sa platim meseriasul am cumparat alte lucruri utile pentru baie, am schimbat multe obiecte sanitare din baie, daca stau si ma gandesc mai bine cred ca chiar pe toate. Acum totul este nou si pe placul nostru.

Am ales un lavoar ceramic de buna calitate, deoarece bateria nu este inclusa in pret a trebui sa alegem separat una.


Bateria  de lavoar este facuta din crom


Pe acest site gasiti foarte multe lucruri utile pentru baie precum: cantar de baie, ventilatoare, etajere de sticla pentru depozitare, chiar si suport pentru ziare, atunci cand faceti o baie si vreti sa va relaxati citind un ziar sau o revista, acum aveti un suport special pentru ele, gasesti fel si fel de accesorii sanitare.
La vasul de toaleta poti alege un set complet sau le alegi separat, fiecare cum doreste,cine doreste sa aibe bideu in baie dar nu are spatiu, acum gasesti si seturi complete standard dar cu functie de bideu inclusa, sincer pana pe acest site nu stiam ca exista.

Acest set este facut din ceramica de mare calitate, o calitate superioara care ofera o rezistenta sporita la aciditate si agenti chimici activi. Are un vas WC cu rezervor, care se poate monta pe pardoseala, si are si functie de bideu, este pentru prima data cand am fazut asa ceva si m-a incantat foarte mult aceasta idee, de a nu avea doua vase in aceiasi baie, una de toaleta si un bideu, acum cu 
2 in  1 este mult mai bine, asa nu ocupi si spatiu in plus.

Ce parare aveti de alegerea mea, va place? Voi ati comandat de pe acest site?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu