sâmbătă, 13 august 2016

Flanco mereu peste asteptari

De ceva timp laptopul meu tot face figuri si m-am hotarat sa cumpar unul nou, nu are rost sa ma mai chinui cu cel vechi. Imi place sa merg prin magazine sa vad fel si fel de produse dar si sa urmaresc online ofertele, am observat ca la Flanco au reduceri destul de bune , neavand un magazin fizic in oras la noi m-am hotarat sa fac o comanda online, dar inainte de asta aveam unele nelamuriri. Stiu ca au lansat serviciul #suportclientinonstop si pot fi apelati oricand 24 din 24 h, 7 din 7 zile pe saptamana. Chiar daca azi e sambata am sunat la unul din numerele de telefon 037.447.71.00 sau 021.203.81.70 si am fost putin dezamagita deoarece am asteptat aprox 3 minute iar apelul meu nu a fost preluat de nici un operator, am vrut sa ii intreb daca pot beneficia de cardul de fidelitate mereu #flanco si daca laptopul se poate plati in rate.
Acesta este filmuletul cu apelul meu:




Cum nu mi sa raspuns la telefon am cautat mai multe detalii pe site-ul Flanco si am aflat ca folosind Cardul Mereu Flanco la orice achizitie primeste puncte cadou atat la achizitionare de produse dar si la aniversari de nastere iar punctele se pot folosi fara restrictie chiar si la produsele aflate deja in promotie sau reducere. De retinut ca punctele de fidelitate nu sunt transmisibile altor persoane si sunt valabile pana in 31 decembrie a anului in care au fost acumulate.
Se poate plati in rate prin diverse banci cu un program de rate fara dobanda, pentru mai multe detalii va invit pe site sa descoperiti si voi.
Multa bafta si sper sa obtineti in permanenta scorul de min 40 de secunde.

Un comentariu: